Vinnalt flugfiske

Vinnalt flugfiske

söndag 27 november 2011

Full storm till första advent

God eftermiddag mina läsare!
Nu sitter jag i sängen och slår in traderavinster som jag  hade tänkt skicka iväg idag om jag kommer så långt som in till stan om inte där e något träd som ramlat på vägen men men det märker vi sen,jag var ute en tur med flugspöt igår under dagen men  det säger jag fyy bubblan så kallt och blåsigt det var hela tiden,det gick knappt och kasta ut,presentera flugan på ett snyggt sätt var helt totalt omöjligt överlag plus att det ej blev någon fisk,men harbåde sett o hört att det går några stora regnbågar i dessa sjöar dock så har jag inget bildbevis men om ni är runt halmstad så åk till vinnalt och blöt flugan=) viktrekordet ligger på 8,5kg har sett,dom är väldigt fightvilliga så kolla tafs och knut med jämna mellanrum,hmm ja sässongen är över nu helt enligt mig så det blir att sätta sig vid bindstädet och ladda upp en hel armè av flugor till vårfisket!Sambon jobbar någon timme till sen senare ikväll blir det lite glögg o mys framför brasan=) Gillas väldigt mycket..Nej nu så får jag sätta faaaart// Skriver senare under kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar