Vinnalt flugfiske

Vinnalt flugfiske

söndag 11 december 2011

Tidigt som tusan

Jahapp då var man uppe tidigt för omväxlingens skull,lite skönt tycker jag allt det är ändå=)Några timmar till hemma sen iväg och handla lite och hämta min sambo som jobbat natten.Man längtar ganska "nej korrigering" MYCKET efter morgondagen som komma skall då jag ska på arbetsintervju men ett nystartat företag här i stan det kommer hända mycket framöver med flytt,intervju och julen med givetvis då jag hoppas jag får jobbet för det hade varit en härlig julklapp för hela familjen sen kommer det roligaste nu,jag och sambon ska sluta röka vid nya året=)hehe ja ja jag vet det e inte så lätt men no shit sherlock;)man får ha lite jedra annamma och sysselsätta sig hahaha tur man binder flugor och snart förhoppningsvis har ett jobb....Sitter just nu med en go kopp rykande varm kopp kaffe i sängen o kollar på natinal lampoons ett päron till farsa firar jul hahaha jag gillar chevy och hela hans karaktär i dessa filmer,och katterna e ute vilket är rätt skönt,dom for in innan så fort jag öppnade dörren och in i köket via spisen varpå där stod mat och upp for dom efter kom jag och ner for dom lika snabbt igen när jag kom dit=)dom borde veta bättre än så,men blir snart av med dom så det ska bli skönt!!!Nej nu blir det att koppla ner och av///Hej så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar